Generelle oplysninger
Virksomhedens juridiske navn: Pallex.dk
CVR-nr.: 10848008
Adresse: Landsbygaden 7, Sengeløse, 2630 Taastrup
Mailadresse: pallex@post.tele.dk
Telefonnummer: 22 22 37 44
Betaling
Vi modtager kortbetaling, mobilePay samt betaling til bank.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Fragt
Vi tilbyder levering med GLS til pakkeshop i Danmark.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til pallex@post.tele.dk.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varen skal altid returneres forsvarligt emballeret, at sætte portolabel direkte på original emballage kan muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Tilbagebetaling sker efter vi har fået varen retur.
Varen sendes til:
Pallex
Landsbygaden 7
2630 Taastrup
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller med nogen anden form for opkrævning vedhæftet.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation/vores vurdering.
Du skal reklamere straks efter modtagelse af varen.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16.01.2020